Vis augantį sil.lt shop'o prekės ženklų sąrašą papildė dar vienas plačiai žinomas vardas - Gramicci. Nuo 1982-ųjų Gramicci prekės ženklas kuria funkcinius drabužius, skirtus lauko veiklai. Jo istorija prasidėjo Kalifornijoje aštuntojo dešimtmečio pradžioje. Josemičio nacionaliniame parke apsigyveno naujos kartos laisvos dvasios alpinistai, žinomi kaip Stonemasters, ir sukūrė naują kopimo būdą, ypatingą dėmesį skirdami greičiui ir stiliui. Naujam alpinizmo stiliui buvo reikalinga ir atitinkama apranga, o idealus kandidatas rasti tam sprendimą buvo Stonemasters komandos narys, Mike’as Graham’as. Jis tuo metu jau buvo įkūręs parduotuvę, gaminančią lengvai sulankstomas pakabinamas palapinių sistemas, skirtas kopiantiems naktį, taip pat vadovavo nedidelei įmonei, parduodančiai žygių avalynę. Savo mažame garaže Oksnardo mieste, Venturoje, jis ėmė kurti pirmuosius tikrus laipiojimo šortus. Pasitelkdamas įvairiausių dizainų detales jis siekė sukurti kažką visiškai originalaus ir naujo. Graham’o sukurti šortai užtikrino visišką lankstumą, o patvari drobė, kurią naudodavo darbo drabužiams, garantavo stabilumą. Tam, kad šortai būtų visiškai saugūs, juosmenyje buvo integruotas nailoninis diržas.

Kelis metus Graham’as savo kūrinius pardavinėjo draugams, o tada 1982-aisiais gimė Gramicci. Kodėl Gramicci? Ši Graham’ui skirta pravardė gimė, kai Stonemasters su italų grupe kopė į garsiąją Half Dome viršūnę Josemičio nacionaliniame parke. Kadangi nė vienas Stonemasters narys iš tikrųjų nebuvo italas, jiems turistai sugalvojo itališkai skambančius vardus, todėl Grahamas gavo Gramicci pravardę. Pravardė prigijo ir atėjus laikui suteikti savo naujajam prekės ženklui vardą, šis itališkai skambantis sugalvotas žodis puikiai tiko.

Po šortų atsirado kelnės ir žinia apie itin patvarias G-Pants pasklido. Jų populiarumas neapsiribojo ir alpinistais, o devintojo dešimtmečio viduryje nedidelis būrys banglentininkų ir riedlentininkų ieškojo šių kelnių su mažu, ranka pieštu „bėgančio žmogaus“ logotipu.

Gramicci prekės ženklas itin mylimas Tokijo gatvėse, todėl Japonija tapo antraisiais kompanijos namais. Gramicci kompanijos veikla neatsiejama nuo naujovių paieškų ir unikalių idėjų įgyvendinimo, išlaikant pradinę filosofiją. Praėjus daugiau nei 40 metų nuo tada, kai Mike'o Grahamo garaže buvo susiūta pirmoji Gramicci šortų pora, esminė kompanijos misija išlieka ta pati – tai patvarūs ir funkcionalūs rūbai, sukurti judėjimui ir aktyviam gyvenimo būdui.

Mėgaukis aktyviu laisvalaikiu su Gramicci