- Pradžia
- DUK
Ar visos prekės yra originalios?
Absoliučiai visos mūsų siūlomos prekės yra originalios, gaunamos tiesiai iš gamintojo. Prekę gausite originalioje pakuotėje su etiketėmis. Visos prekės 100% autentiškos!
Kaip užsakyti prekes?
Užsisakyti norimą prekę galite vos keliais žingsniais:
1. Išsirinkite norimą prekę
2. Išsirinkite jums reikiamą dydį
3. Spauskite mygtuką "Į KREPŠELĮ" ir tada "PIRKTI"
4. Atsidariusioje užsakymo formoje pasirinkite:
4.1 Įveskite, jei turite, nuolaidos kodą
4.2 Pasirinkite pristatymo būdą
4.3 Pasirinkite apmokėjimo būdą
4.4 Suveskite kontaktinę informaciją (nereikia, jei pasirinkote apmokėjimo būdą "Paypal")
5. Laukite užsakymo - į namus prekę jums atveš kurjeris.
Taip pat prekes galite užsakyti paskambinę telefonu +37067566298 arba parašę laišką elektroniniu paštu [email protected]
Ar prekių kainos nurodytos su PVM?
Taip, visų prekių kainos nurodytos su PVM, tačiau taikomi papildomi pristatymo mokesčiai.
Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?
Galimi trys atsiskaitymo būdai:
1. Grynaisiais - atsiskaityti už įsigytą prekę galite grynais, pasirinkus pristatymą su DPD kurjeriu, ir apmokėti kurjeriui pristačius prekę Jums.
2. El. bankininkystės sistema - atsiskaityti už prekes galite apmokėjimu per elektroninę bankininkystę.
3. Paypal – atsiskaityti už prekes galit naudodami šią mokėjimų internetu platformą
Ar prekes gali pirkti įmonė? Ar išrašote sąskaitas?
Taip, išrašomos PVM sąskaitos faktūros.
Ar galima užsakyti prekes, kurių nėra kataloge?
Atsiprašome, tačiau šiuo metu neturime galimybės užsakyti prekes pagal pageidavimą.
Ar kurjeriai gali atvežti kelias prekes, kad galėčiau pasimatuoti?
Daugumą svetainėje siūlomų prekių galite įsigyti Kaune esančioje parduotuvėje - V. Putvinskio 50A. Kurjeriai nėra SportClothes darbuotojai ir jie atveža tik tas prekes, kurias jūs užsisakėte, jie neturi galimybės palaukti kol klientas pasimatuos ar apžiūrės atvežtas prekes. Jei gautos prekės netinka, per 14 dienų jas galite grąžinti atgal.
Ar taikote nuolaidas komandoms ir kur galima komandoms pasimatuoti prekes?
Taip, taikome komandines nuolaidas, kurios priklauso nuo prekių kiekio kurį užsakote (minimalus kiekis 5 poros). Dėl komandinių užsakymų ir prekių matavimosi vietos susisiekite su mumis el. paštu [email protected]
Ar galima grąžinti/pakeisti netikusią prekę?
Taip, nenešiotą prekę grąžinti ar apkeisti galima per 14 dienų nuo prekės gavimo, išskyrus kojines, kurios yra priskiriamos apatinių drabužių kategorijai. Prekių grąžinimas yra greitas ir nemokamas. Prekes galite grąžinti per Omnivos Flipo sistema
Prekes siųskite adresu:
SportClothes UAB
Putvinskio g. 50A
44211, Kaunas
Prekes išsiųstas bet kuriuo kitu adresu galimybės atsiimti neturime, siuntas keisti ar grąžinti galima tik aukščiau nurodytu adresu!
Prekės grąžinimo taisyklės:
* Prekė turėtų būti tokios pačios būklės kaip ją ir gavote su visais papildomais aksesuarais (prekės įpakavimas, maišelis ir prikabintos etiketės yra PRIVALOMOS, be etiketės, maišelio ar bet kurių kitų aksesuarų prekės nėra keičiamos ar priimamos atgal)
* Prie prekės pridėkite užpildytą prekės grąžinimo formą (prekių keitimo / grąžinimo forma ).
* Jei prekę siunčiate paštu ar naudodamiesi kurjerių paslaugomis, prekę įpakuokite, ant prekės įpakavimo NEGALIMA klijuoti pašto ženklų ar adreso - prekė ir jos įpakavimas turėtų būti tokie patys kaip juos ir gavote. Batų dėžutės negalima apklijuoti lipnia juostele ar kaip nors kitaip ją apgadinti (taip pat įspėkite pašto darbuotoją ar kurjerį, kad neapklijuotų dėžutės lipnia juostele).
Prekes matuokitės sausoje, švarioje patalpoje! Jei jaučiate, kad prekė netinka, nežaiskite rungtynių ir nelaukite, kad bateliai po rungtynių bus tinkami - geriau iškart apkeiskite, nes nešiotos prekės atgal nėra priimamos.
* Dėl greitesnės grąžinimo/keitimo procedūros rekomenduojame prekę siųsti, kaip pirmenybinę pašto korespondenciją.