1922-aisiais Fortvorte, Teksaso valstijoje įkurta Dickies kompanija visada buvo žinoma dėl savo rimto ir atsakingo požiūrio į funkcionalius darbo drabužius. Prekės ženklo istorija prasidėjo dar 1918-aisiais, kai verslo partneriai C.N. Williamsonas ir E.E. Dickie pradėjo pakinktų arkliams verslą. Iki 1922-ųjų jiedu nuo darbinių arklių perėjo prie darbuotojų ir pradėjo gaminti tvirtus džinsinius kombinezonus ūkininkams, ūkvedžiams ir kitiems pietvakarių darbuotojams.
Ketvirtajame dešimtmetyje Dickies išgyveno Didžiosios depresijos laikotarpį ir išplėtė savo darbo drabužių verslą. Antrojo pasaulinio karo metu Dickies dirbo JAV vyriausybei ir buvo priversta sustabdyti gamybą savo vartotojams, kad karo reikmėms pagamintų devynis milijonus sunkių uniformų. Iki šeštojo dešimtmečio Teksaso naftininkai atvedė Dickies į Artimųjų Rytų naftos telkinius, įtvirtindami prekės ženklą, kaip patikimą tarptautinį darbo aprangos gamintoją. Kai Dickies vardas paplito visame pasaulyje, jis tapo to paties atšiauraus ir darbingo Teksaso gyvenimo būdo, iš kurio jis gimė, sinonimu.
Devintojo dešimtmečio pabaigoje ilgaamžiški ir tvirti Dickies darbo drabužiai pateko į vis labiau klestinčio gatvės stiliaus pasaulį. Augant hip-hopo populiarumui ir Pietų Kalifornijos stiliaus kultūrai, Dickies kelnės tapo tendencija tarp vakarų pakrantės gyventojų. Riedlentininkai pradėjo dėvėti Dickies 874 kelnes, kurios išsiskyrė tvirtomis medžiagomis ir aukšta kokybe. Netrukus šis Dickies produktas įžengė ir į muzikos pasaulį, kuriame su 874 modelio kelnėmis ant scenos išvysti buvo galima net ir tokias pažibas, kaip Tupac‘as ar Gwen Stefani. Dešimtojo dešimtmečio laikotarpiu Dickies dar labiau įsitvirtino gatves užkariavusio riedlenčių sporto pasaulyje. Jo entuziastai itin vertino Dickies filosofiją ir užtikrintai pasitikėjo kompanijos reputacija. Taip miestų gatvės tapo riedlentininkų žaidimo aikštele, o Dickies kelnės – vienu svarbiausių jų stiliaus akcentų.
Iki šiol Dickies pagrindine veiklos sfera išlieka aukšto lygio darbo apranga, o įsitvirtinimas mados ir stiliaus pasaulyje kompanijai padeda apie save garsiai pasakoti ir kituose kontekstuose. Dickies kūrinius pamėgo skirtingų subkultūrų atstovai, miesto stiliaus gerbėjai ir net tokios garsenybės, kaip Justin‘as Bieber‘is, A$AP Rocky ir daug kitų. Kompanija išaugo į pasaulinę jėgą, sujungiančią kultūrinius judėjimus, griežtai įsipareigodama paprastam stiliui ir ilgalaikiam išradingumui. 2017-aisiais Dickies tapo VF Corp dalimi ir prisijungė prie tokių prekės ženklų, kaip Vans, The North Face ir Timberland.
Dickies aprangą įsigyk internetu ➡️ PIRKTI