Tikrai ne kartą matei oranžinį WNBA džemperį vilkinčius garsius krepšininkus ar pramogų pasaulio žvaigždes. Ši aprangos detalė tikra mados tendencija tapo dar 2020-aisiais. Sports Business Journal šį džemperį net paskelbė „Metų mados pareiškimu“, taip pat jis tapo perkamiausia preke WNBA lygos istorijoje. Prie to prisidėjo ir legendinis Kobe Bryant’as bei gausybė kitų NBA krepšininkų. Kelkimės į šios sėkmės istorijos pradžią.

Viskas prasidėjo nuo Eb Jones, kuri 2019-ųjų vasarį tapo WNBA turinio ir nuomonės formuotojų strategijos vadove. Jones buvo pavesta užduotis pristatyti naują lygos logotipą ir kurti turinį socialiniuose tinkluose. Pradėjusi darbus, Jones buvo nepatenkinta lygos atributika – jos buvo mažai ir ji niekuo neišsiskyrė. Tada buvo surasta agentūra ir pateikta užduotis sukurti nauju logotipu papuoštą atributiką, kuri patiktų stilingoms WNBA krepšininkėms ir fanams. Vienas iš agentūros sukurtų variantų buvo oranžinis WNBA džemperis. Pamačiusi jį pradžioje Jones dvejojo, nes WNBA sezonas vyksta vasarą, todėl žaidėjoms per karščius būtų nepatogu vilkėti drabužius ilgomis rankovėmis. Tuo pačiu ji matė didžiulį potencialą ir nusprendė juos pagaminti ir išsiuntė visoms lygos sportininėms bei treneriams.

Viena pirmųjų, viešai pasirodžiusių su oranžiniu WNBA džemperiu, buvo lygos žvaigždė A'ja Wilson. Dėl čiurnos traumos ji buvo priversta praleisti rungtynės, todėl komandą palaikė nuo atsarginių suolelio ir tai darė pasipuošusi akį traukiančiu oranžiniu džemperiu. Toks jos žingsnis užsuko tikrą tendenciją ir kitos lygos krepšininkės labai greitai ėmė sekti Wilson pavyzdžiu – pavyzdžiui atvykdavo į varžybas vilkėdamos šiuo džemperiu. Po tokios sėkmės Jones nusprendė džemperius išsiųsti ir moterų krepšinį palaikančioms garsenybėms - Jemele Hill, Robin Roberts, Gabrielle Union.

Po kelių mėnesių į WNBA biurą atvyko Kobe Bryant’as, kuris siūlė savo pagalbą siekiant didinti lygos žinomumą ir norėjo aptarti artėjančio sezono planus. Eb Jones jam ir jo šeimai paruošė WNBA atributikos dovanų rinkinius, tarp jų ir naujus džemperius. Jones žinojo, kad Bryantas dažnai vilkėjo prabangius kostiumus ar žinomų prekės ženklų drabužius, todėl būtų nerealu jį išvysti su šešiasdešimties dolerių vertės džemperiu. 2019-ųjų gruodžio 29-ąją Eb Jones leido atostogas viename iš Sidnėjaus viešbučių ir netrukus sulaukė gausybės žinučių ir skambučių. Už daugiau nei 7000 mylių Kobe Bryant’as vieną iš Eb idėjų iškėlė į dar neregėtas aukštumas. Kobe Los Andžele vykusias „Lakers“ ir „Mavericks“ rungtynes iš pirmos eilės stebėjo su oranžiniu džemperiu, ant kurio buvo atspausdintas WNBA balto silueto logotipas. Jones draugai be perstojo rašė jai žinutes, žymėjo Instagram įrašuose, o mergina negalėjo patikėti tuo, ką mato.  

„Visa kita – jau istorija. Tai iš tiesų buvo momentas, kai džemperis tapo ne tik WNBA, bet ir mados pasaulio dalimi“, - prisiminė Eb Jones. 2020-ųjų kovą WNBA atributikos pardavimai išaugo net 220%, o oranžinį džemperį vilkėjo LeBron’as James’as, Chris’as Paul’as, Trae Young’as, Drake’as ir kitos garsenybės. Šis kūrinys jau tapo visų laikų geriausiai parduodama WNBA atributikos preke.

Ikona tapusį džemperį įsigyti gali ir sil.lt e-shop‘e.