Kalbant apie ikoninius prekės ženklus, dažnai pamirštamas iš Suomijos kilęs Karhu vardas. Jo istorija prasidėjo nuo Ab Sportartiklar Oy kompanijos įkūrimo 1916-aisiais. Helsinkio centre įsteigtoje nedidelėse dirbtuvėlėse iš beržų pradėtos gaminti slidės, ietys ir diskai. Galiausiai kūrinių sąrašą papildė ir bėgimo bateliai, su kuriais į trasą leidosi ir ilgų nuotolių bėgikai Ville Ritola ir Hannes Kolehmainen – taip gimė legenda apie „skrajojančius suomius“ (Flying Finns), kurie varžovams nepalieka jokių šansų.

1920-aisiais įmonės pavadinimas pakeistas į Karhu - žodį suomių kalboje reiškiantį „lokys“. „Skrajojantys suomiai“ ir toliau tęsia dominavimą bėgimo trasose visame pasaulyje, o Karhu susilaukia didelio pripažinimo. Prie to ženkliai prisidėjo Paavo Nurmi, kuris avėdamas Karhu batelius nuskynė devynis olimpinius aukso medalius.

1952 metų Helsinkio olimpinėse žaidynėse sportininkai su Karhu avalyne iškovojo net 15 aukso medalių, iš kurių trys priklause Emiliui Zatopekui. Pasikinkiusi sėkmės bangą, Karhu pardavė savo trijų juostų prekės ženklą adidas kompanijai, kuris tapo atpažįstamiausiu jos akcentu. Įdomu, kad adidas už tai sumokėjo pinigų sumą, kuri šiai dienai prilygtų 1600 eurų ir dar pridėjo keletą gero viskio butelių.

Po 8 metų, 1960-aisiais Karhu oficialiai pristatė savo garsųjį „M“ logotipą, reprezentuojantį žodį „Mestari“, kuris išvertus iš suomių kalbos reiškia „čempionas“. Įvairūs „M“ logotipo variantai bėgant metams puošė Karhu batus ir yra matomi iki šiol.

Tęsdama pirmaujančių pramonės inovacijų tradiciją, 1970-aisiais Karhu sukūrė „Air Cushion“ vidurinio pado sistemą bėgimo avalynei. Karhu Champion modelis, kuriame buvo įmontuota „Air Cushion“ technologija, tapo bestseleriu – šių batelių visame pasaulyje kasmet buvo parduodama daugiau nei po milijoną porų. Kitas svarbus žingsnis Karhu istorijoje buvo žengtas 1986-aisiais, kai bendradarbiaujant su Jyväskylä universitetu gimė Fulcrum technologija. Fulcrum yra pažangi varomoji sistema, skirta judėjimui ir užtikrinanti balansą, didesnę atramą ir energingą amortizaciją.

2016-aisiais 100 metų jubiliejų atšventusi Karhu kompanija ir jos batai vyrams bei moterims su laiku vis labiau evoliucionuoja. Karhu nuolat ieškoma naujų iššūkių, kuriuos įveikti padeda ambicingi tikslai bei noras išlaikyti aukščiausio lygio kokybę. Leiskis į stilingą nuotykį su Karhu!

Karhu avalynė - jau sil.lt e-parduotuvėje! ➡️ PIRKTI

Karhu avalynė - jau sil.lt e-parduotuvėje! ➡️ PIRKTI