Vieniems jie sukelia nostalgiškus jausmus ir nupučia dulkes nuo spalvingų jausnystės prisiminimų skrynios, kitiems – tampa tam tikrų klajonių ir atradimų šaltiniu. Kalbame apie seniai praėjusius, bet nepamirštus 90-uosius. Bilietą į kelionę laiku atgal šį kartą mums serviruoja Puma ir atvykėlis iš Kalifornijos – The Hundreds. Prekės ženklai suvienijo jėgas, kad įgyvendintų įsimintiną kelionę, kurią įkvėpė gatvės stiliaus evoliucija.
The Hundreds – tai nuo 2003-ųjų veikiantis prekės ženklas, kurį įkūrė Bobby Kim and Ben Shenassafar. Į priekį The Hundreds juda įkvėpti pankų, hip-hopo, riedlenčių ir banglenčių kultūrų bei vadovaujasi formule, teigiančia, kad svarbiausia – ne produktas, o žmogus. Šiuo principu buvo grindžiama ir Puma x The Hundreds kolekcija “The ‘90s Cliques”, kurią reprezentuoja vizualiai spalvinga keturių jaunuolių grupuotė. Pagal stilių kiekvienas iš jų reprezentuoja skirtingą profilį – prestižinio universiteto studentą, sportininką, vakarėlių gerbėją ir jaunuolį iš 2020-ųjų.
Pažvelgti į gatvės stilių iš naujos perspektyvos ir kurti unikalius, kaip ir kiekviena asmenybė, gaminius. Taip skamba The Hundreds misija, prie kurios prisijungė ir Puma. Jaunatviška Puma x The Hundreds “The ‘90s Cliques” kolekcija nukelia į dešimtojo dešimtmečio laikotarpį, kurio spalvingą paveikslą kūrė skirtingų subkultūrų požiūriai, mėgstama muzika ir pomėgiai.
Kuriant drabužių ir batelių kolekciją dizaineriai rūpinosi ne tik stilingais akcentais, bet ir gamtos apsauga. Galvojant apie šviesią mūsų planetos ateitį visi Puma x The Hundreds kapsulės akcentai buvo kuriami naudojant tvarias medžiagas, tokias kaip perdirbtą gumą ir poliesterį, organinę medvilnę, odą be chromo.
Puma x The Hundreds kolekcijos batelius internetu įsigyk ČIA ➡️ PIRKTI
Puma x The Hundreds kolekcijos batelius internetu įsigyk ČIA ➡️ PIRKTI