Augantį SIL prekės ženklų sąrašą papildė dar vienas dėmesio vertas vardas! Veja prekės ženklas iš Prancūzijos savo istoriją pradėjo 2004-aisiais. Jo įkūrėjus Sébastien Kopp ir François-Ghislain Morillion įkvėpė apsilankymas drabužių ir maisto gamyklose Pietų Amerikoje, Azijoje ir Australijoje. Vizitų metu jie buvo labai susirūpinę tuo, kaip gaminami produktai ir kokiomis sąlygomis dirba žmonės. Savo kompanijoje Sébastien ir Ghislain nusprendė laikytis visai kitokių standartų ir pradėjo gaminti sportbačius iš ekologiškiausių medžiagų ir įtraukė tvaria žemės ateitimi besirūpinančius tiekėjus. Sébastienas teigė, kad Veja prekės ženklo idėja buvo „permąstyti populiaraus produkto kūrimą iš naujo“.
Pirmieji Veja kedai buvo sukurti 2005-aisiais ir iš karto pasiekė Paryžiaus parduotuvių lentynas. Dabar Veja pagamina daugiau nei 2 milijonus batų porų per metus, kurie parduodami 50-yje valstybių. Batų konstrukcijai Veja naudoja Brazilijos ir Peru organinę medvilnę, padams – Amazonės kaučiuką, tvariai surinktą skystą lateksą ir kitas inovatyvias medžiagas, sukurtas iš perdirbtų plastikinių butelių ir poliesterio. Iki šiol Veja sportbačiai gaminami aukštų standartų gamyklose Brazilijoje.
2018-aisiais Veja prekės ženklas smarkiai išaugo po to, kai kompanijos batelius Invictus Games renginyje avėjo Meghan Markle. „Tai buvo gana juokinga akimirka, nes kai pamatėme nuotrauką, visa Veja komanda iš mūsų tyčiojosi, nes nežinojome, kas ta Meghan“, – pasakojo įkūrėjai Sébastienas Koppas ir François-Ghislain Morillion. „Mes nelabai orientuojamės į įžymybes, bet kai išsiaiškinome, kas yra Meghan ir ką ji atstovauja, manėme, kad tai buvo labai šaunu.“ Po to, kai pasirodė Veja V-10 batelius avinčios Meghan Markle nuotraukos, Veja Instagram paskyra tiesiog sprogo – ją užliejo tūkstančiai komentarų ir naujų sekėjų. Lyst duomenimis, 2018-aisiais Veja paieškos išaugo net 113%. Su Veja bateliais nuo tada išvydome ne vieną puikiai pažįstamą garsenybę - Kate Middleton, Kourtney Kardashian, Emily Ratajkowski ir daug kitų. Įdomu, jog prekės ženklas tam neišleido nė cento. Tai vienas iš Veja kompanijos veiklos įsitikinimų. „70% procentų garsaus prekės ženklų kedų kainos yra susiję su reklama. Taigi, panaikindami reklamas, rinkodaros išlaidas, atsisakę prekės ženklo ambasadorių ir reklaminių stendų, galime investuoti į savo darbuotojus, kokybiškas medžiagas, gamyklas, tuo pačiu ir į mūsų planetą. Tai reiškia, kad galime sutelkti dėmesį į gamybos grandinę ir produkto kokybės tobulinimą“, – aiškino Kopp ir Morillion.
Veja kompanija išlaiko pagrindinius savo veiklos principus – rūpinasi aplinka, kuria tik iš aukščiausios kokybės medžiagų ir nuolat ieškot galimybių progresuoti. Veja avalynė – tai tobulas pasirinkimas vertinantiems subtiltų stilių, kuris nepavaldus laikui.
Veja avalynė vyrams ir moterims