Informacija
DGK (Dirty Ghetto Kids) kompaniją 2002-aisiais įkūrė profesionalus riedlentininkas Stevie Williams‘as. Nuo tada ji išsivystė į milijoninės vertės prekės ženklą, dedikuotą gatvės kultūrai ir parduodantį nuo riedlenčių iki drabužių. DGK prekės pasiekė ne tik mažmenines parduotuves visoje JAV, bet ir apskriejo aplink visą pasaulį bei įgijo milijonus gerbėjų.
Kompanijos vardas – santrumpa DGK, reiškianti Dirty Ghetto Kids, pasakoja unikalią istoriją iš įkūrėjo Stevie Williams‘o vaikystės. Jis kartu su savo draugais dažnai važinėdavo riedlentėmis Love parke, Filadelfijos miesto centre. Čia susirinkdavo jaunimas iš pačių įvairiausių miesto dalių ir labiau pasiturintys Williams‘ą ir jo draugus vadindavo Dirty Ghetto Kids, neva šie čia atvyko iš prastosios miesto pusės. Williams‘as pasinaudojo šiuo vardu savo kompanijai ir net nenutuokė, jog vieną dieną tai pavirs pasaulinio lygiu prekės ženklu, kurio prekės bus prieinamos visur – nuo pačių pagrindinių riedlenčių iki elitinių parduotuvių. Jis įrodė, kad bet kokia negatyvi prognozė pakeičiama į teigiamą. Šią filosofiją prekės ženklas kartu su savimi nešasi nuo pat pirmų dienų.
2002-aisiais savo veiklą pradėjusi DGK pirmiausia siekė būti įmone, skirta riedlentininkams iš nepasiturinčių bendruomenių. Dėl šios priežasties DGK Skateboards nevengė savo kūrinių puošti vaizdais, kurie atspindėtų jų šaknis ir skleistų idėją, jog viskas įmanoma, o neigiamos prognozės – nieko nereiškia.
DGK iki šių dienų skleidžia savo idėją ir nepaiso tendencijų, kurios ateina ir praeina, todėl prekės ženklas įsitvirtino tiek riedlenčių sporte, tiek už jos ribų. DGK savo unikalią istoriją pasakoja kūrybingais produktais – riedlentėmis, jų detalėmis, drabužiais bei aksesuarais. DGK komandą sudaro Stevie Williamsas ir kiti profesionalai - Marcusas McBride'as, Josh‘as Kalis‘as, Jack‘as Curtin‘as, Rodrigo Tx, Lenny Rivas, Wade'as Desarmo ir Keelanas Daddas. Taip pat mėgėjai Dane'as Vaughnas, Marquis‘as Henry, Derrick‘as Wilson‘as, Dwayne'as Fagundes‘as ir Boo Johnson‘as.