Informacija
Kelis metus Graham’as savo kūrinius pardavinėjo draugams, o tada 1982-aisiais gimė Gramicci. Kodėl Gramicci? Ši Graham’ui skirta pravardė gimė, kai Stonemasters su italų grupe kopė į garsiąją Half Dome viršūnę Josemičio nacionaliniame parke. Kadangi nė vienas Stonemasters narys iš tikrųjų nebuvo italas, jiems turistai sugalvojo itališkai skambančius vardus, todėl Grahamas gavo Gramicci pravardę. Pravardė prigijo ir atėjus laikui suteikti savo naujajam prekės ženklui vardą, šis itališkai skambantis sugalvotas žodis puikiai tiko. Po šortų atsirado kelnės ir žinia apie itin patvarias G-Pants pasklido. Jų populiarumas neapsiribojo ir alpinistais, o devintojo dešimtmečio viduryje nedidelis būrys banglentininkų ir riedlentininkų ieškojo šių kelnių su mažu, ranka pieštu „bėgančio žmogaus“ logotipu.
Gramicci prekės ženklas itin mylimas Tokijo gatvėse, todėl Japonija tapo antraisiais kompanijos namais. Gramicci kompanijos veikla neatsiejama nuo naujovių paieškų ir unikalių idėjų įgyvendinimo, išlaikant pradinę filosofiją. Praėjus daugiau nei 40 metų nuo tada, kai Mike'o Grahamo garaže buvo susiūta pirmoji Gramicci šortų pora, esminė kompanijos misija išlieka ta pati – tai patvarūs ir funkcionalūs rūbai, sukurti judėjimui ir aktyviam gyvenimo būdui.