Saugus apmokėjimas jums patogiu būdu
Nemokamas pristatymas per 1 d.d.
30d. nemokamo grąžinimo garantija
100proc. Originalios prekės

Von Dutch Originals Miguel plona striukė

82,50 Eur 110,00 Eur
6322003-BLK
Ši prekė bus išsiųsta rytoj
Prekė yra sandėlyje
  •  
    Nemokamas pristatymas į LT / LV / EE
    Užsakymus pristatome nemokamai per 1 darbo dieną
  •  
    Užsakymus pateiktus iki 14 val., išsiunčiame tą pačią dieną

Informacija

Von Dutch brand’o istorija – tai lyg veiksmo filmo scenarijus. Von Dutch buvo Kenny Howardo, amerikiečių motociklų mechaniko, menininko ir ginklų meistro pravardė, tačiau Howardas neturėjo nieko bendra su jo vardu pavadintu prekės ženklu. Po Howardo mirties 1992-aisiais jo dukterys leido Edui Boswellui naudoti Von Ducth vardą. Kenny Howardas buvo Kustom Kulture judėjimo atstovas – kūrė unikalius automobilius ir motociklus, o Edas Bosswellas buvo didelis jo fanas.

Von Dutch prekės ženklo istorija prasidėjo tada, kai Edas susipažino su Michaelu Casseliu, buvusiu narkotikų prekeiviu, ir jo draugužiu, Bobby Vaughnu, kuris tuo metu buvo kaltinamas pirmojo laipsnio žmogžudyste. Trijulė nusprendė pradėti verslą ir įkurti Von Dutch prekės ženklą. Jie norėjo sukurti liniją iš džinsų ir darbo drabužių, kurie atitiktų Kenny Howardo garažo tematikos darbus. Boswellas greitai pasitraukė iš prekės ženklo kūrimo, o Casselis į jo vietą pakvietė Tonny Sorenseną, turtingą tekvondo čempioną iš Danijos, kuris 2000-aisiais tapo pagrindiniu investuotoju ir generaliniu direktoriumi.

Boswellas buvo pirmasis, kuris iniciavo Von Dutch kompanijos gimimą, tačiau būtent Casselis ir Vaughnas išplėtė šią idėją ir sukūrė jos viziją. Duetas devintajame dešimtmetyje sukūrė sėkmingą prekės, orientuotą į riedlentininkus ir banglentininkus, punk rock bei Americana muzikos žanrų kultūras. Vieni pirmųjų Von Dutch dizainų, pristatytų dar 1997-aisiais, buvo kepuraitės su logotipu ir liepsnomis bei džinsai. Įdomus faktas: daugelis džinsų, kuriuos jie pirmą kartą išleido, iš tikrųjų buvo Dickies, nuo kurių jie tiesiog nuėmė etiketes ir perdirbo pagal savo skonį.

Von Dutch turėjo tvirtą požiūrį, tačiau pradžioje kompanija buvo visiškai nepelninga ir iki 2001-ųjų prekės ženklas buvo įsiskolinęs daugiau nei 600 000 JAV dolerių. Prisijungus Sorensenui viskas pradėjo keistis. Jis pasamdė prancūzų dizainerį Christianą Audigier, kad kurtų moteriškus drabužius ir tada Von Dutch populiarumas pradėjo augti. Audigier pradėjo eksperimentuoti su platėjančiais džinsais, kurie tuo metu buvo itin populiarūs. Sorensenas rado gudrių būdų, kaip priversti Casselą ir Vaughną atsisakyti prekės ženklo akcijų. Cassel ir Vaughn laikė tai išdavyste. Vaughnas grasino Casseliui, o šis grasino Sorensenui. Tam pasamdytas buvo net pačio Pablo Escobaro bendrininkas, kuris Sorenseną aplankė Von Dutch biure. Galiausiai 2002-aisiais Sorensenas tapo vieninteliu Von Dutch savininku.

Vienas garsiausių Von Dutch kūrinių – tai kepuraitės. Iki šių dienų ginčijamasi, kas iš tiesų jas sukūrė, tačiau tuo metu jos tapo raktų į sėkmę. Pirmasis jų leidimas buvo išparduotas akimirksniu. „Žmonės nežinojo, ką reiškia Von Dutch, tačiau jiems tai nebuvo svarbu“, – prisiminė legendinis „Bulls“ krepšininkas Dennisas Rodmanas, kuris buvo didelis prekės ženklo fanas. „Žmonės tiesiog norėjo jas dėvėti. Jos buvo žaismingos, mielos ir tuo pačiu ikoniškos“ – pasakojo Von Dutch akimirksniu pamilusi Paris Hilton. Prekinis ženklas ne išbrido iš savo skolų, bet ir didino savo pelną.

Įžymybės suvaidino didžiulį vaidmenį Von Dutch prekės ženklui kylant į pasaulinę šlovę. Vienos pirmųjų įžymybių, išgarsinusių Von Dutch buvo Pamela Anderson ir Tommy Lee. Didžiulis susidomėjimas kilo po jų pasirodymo laidoje „MTV Cribs“. Von Dutch taip pat pradėjo dirbti su Tracey Mills, kuris draugavo su daugybe įžymybių ir veikė kaip prekės ženklo ambasadorius. Jo dėka Von Dutch kūriniais pasipuošė Jay-Z, Halle Berry ir Britney Spears. Tačiau tikrasis pikas buvo tada, kai Paris Hilton ir Nicole Richie dėka Von Dutch pasirodė realybės šou „The Simple Life“.

Įspūdingą Von Dutch startą palaipsniui vėl keitė problemos. Padirbti gaminiai tapo didele problema – teigiama, kad tuo metu tai buvo antras labiausiai padirbinėjamas prekės ženklas, neskaitant Louis Vuitton. Sudėtingą etapą Von Dutch pavyko išgyventi. Iki šių dienų kompanija parduoda savo legendines kepuraites ir netgi turi prabangią liniją „Von Dutch Paris“. Von Dutch ir toliau išlieka vienu įtakingiausių prekės ženklų, atlaikiusių laiko išbandymą. Legendinio Von Dutch vizija nukreipta į vietą, kur gatvės kultūra susitinka su prabangia mada.

Pristatymas Lietuvoje:
Užsakymus, pateiktus iki 14 val., ir pasirinkus DPD, išsiunčiame tą pačią darbo dieną.
Užsakymus pateiktus savaitgalį ir švenčių dienomis išsiunčiame sekančią darbo dieną.
Kurjeriai pristato prekes per 1 darbo dieną.

Pristatymo kainos Lietuvoje:
DPD – 3,00 Eur. Nemokamas pristatymas nuo 39,00 Eur;

Grąžinimas Lietuvoje:
Greitai ir nemokamai grąžink nenaudotas ir nepažeistos originalios pakuotės prekes per 30 dienų. Grąžinimo lipdukas per DPD bus pridėtas prie kiekvieno užsakymo.

Pirkėjas pasirinkęs kitą grąžinimo būdą, grąžinimo išlaidas padengia savo sąskaita.

Pristatymas į kitas šalis:
Pristatymas trunka nuo 2 iki 7 dienų, priklausomai nuo pasirinktos šalies.

Grąžinimas iš kitų šalių:
Pirkėjas pasirenka grąžinimo būdą, grąžinimo išlaidas padengia savo sąskaita.

Visi svetainėje gaunami duomenys yra šifruojami, o mokėjimai yra priimami per išorines bankines sistemas.

Elektroninė bankininkystė
Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Citadele.

Kitos mokėjimo platformos
Paysera, PayPal - leidžia atsiskaityti kreditinėmis ir debeto kortelėmis bei kitais būdais.

Kredito ir debeto kortelės
Už prekes galite atsiskaityti kredito ir debeto VISA, MasterCard, Maestro kortelėmis.

Apmokėjimas kurjeriui
Grynaisiais pinigais arba banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu (Priklausomai nuo pasirinktos kurjerių tarnybos).

  • Pristatymas per 1 darbo dieną
  • 30 dienų nemokamas grąžinimas
  • 100% originalios prekės