Saugus apmokėjimas jums patogiu būdu
Nemokamas pristatymas per 1 d.d.
30d. nemokamo grąžinimo garantija
100proc. Originalios prekės

Carhartt

Gamintojai
Rūšiuoti
per puslapį
(162)
  1. 1 Spalva

    45,00 Eur 33,75 Eur
  2. 1 Spalva

    45,00 Eur 31,50 Eur
  3. 1 Spalva

    70,00 Eur 52,50 Eur
  4. 1 Spalva

    70,00 Eur 52,50 Eur
  5. 1 Spalva

    70,00 Eur 49,00 Eur
  6. 1 Spalva

    100,00 Eur 75,00 Eur
  7. 1 Spalva

    100,00 Eur 75,00 Eur
  8. 1 Spalva

    100,00 Eur 75,00 Eur
  9. 1 Spalva

    80,00 Eur 60,00 Eur
  10. 1 Spalva

    80,00 Eur 56,00 Eur
  11. 1 Spalva

    130,00 Eur 97,50 Eur
  12. 1 Spalva

    35,00 Eur 26,25 Eur
  13. 1 Spalva

    35,00 Eur 26,25 Eur
  14. 1 Spalva

    35,00 Eur 26,25 Eur
  15. 1 Spalva

    35,00 Eur 26,25 Eur
  16. 1 Spalva

    70,00 Eur 49,00 Eur
  17. 1 Spalva

    55,00 Eur 41,25 Eur
  18. 1 Spalva

    85,00 Eur 59,50 Eur
  19. 1 Spalva

    120,00 Eur 84,00 Eur
  20. 1 Spalva

    100,00 Eur 70,00 Eur
Rūšiuoti
per puslapį
(162)

Carhartt – amerikietiško darbo stiliaus ikona

Įkurta Mičigane 19 a. pabaigoje, kompanija „Hamilton Carhartt & Company“ iš pradžių gamino praktiškus ir tvirtus darbinius drabužius.

Įmonė per porą dešimtmečių išsaugo bei įsteigė fabrikus bei siuvyklas Pietų Karolinoje, Džordžijoje, Detroite, San Franciske ir kituose miestuose.

Ir nors Didžiosios depresijos metu Carhartt pajėgumai sumažėjo, po Antrojo pasaulinio karo kompanija išsiplėtė į Kanadą, Jungtinę Karalystę ir už jos ribų. Per ateinančius kelis dešimtmečius įmonė praplėtė savo prekės ženklo asortimentą ir užkariavo ne tik darbinių, bet ir itin madingų kasdieninių jaunimo drabužių rinkas.

Carhartt gatvės stilius

Japonijos gyvenimo būdo rinkai Carhartt drabužius pardavinėti pradėjo nuo 1987 m., o 1991 m. savo lauko darbo striukę pirmą kartą parodė Niujorko mados šou.

Taip Carhartt aksesuarai ir drabužiai pateko į platųjį mados pasaulį ir paskatino „darbo drabužių“ tendenciją. Neužilgo prekės ženklas patraukė reperių ir hiphopo žvaigždžių dėmesį, pasirodė televizijos laidose bei papuošė „Vogue“ ir „Harpers Bazaar“ žurnalų puslapius.

Naujoji Carhartt apranga modernizavo klasikinius modelius, stilius ir amerikietišką estetiką, sukūrė platesnį ir progresyvesnį požiūrį į šiuolaikinę madą ir sutelkė pasaulio dėmesį į išskirtinį amerikietišką paveldą.

Carhartt WIP

1994 m. pasaulį išvydo linija Carhartt WIP (Work in Progress), siūlanti patobulintą ir pergalvotą savo klasikinio Amerikos paveldo interpretaciją. Iš pradžių WIP siūlė originalius drabužius, skirtus specialiai Europos ir Azijos rinkoms.

Dėl didelio susidomėjimo JAV paveldo drabužiais ir noro pamėgdžioti mėgstamą reperių išvaizdą, Carhartt WIP buvo plačiai priimtas senojo žemyno jaunimo.

Carhartt prekės ženklas taip pat yra neatsiejamas nuo BMX ir riedlenčių sporto šakų. Kompanija sulaukė didžiulės šių subkultūrų narių pagarbos tiek dėl kokybiškų, nerūpestingo stiliaus drabužių, tiek dėl paramos jų veiklai.

1997 m. Carhartt WIP išleido naują asortimentą, pritaikytą aktyviam gyvenimo mieste būdui, kuriame, žinoma, buvo išlaikytos pagrindinės Carhartt vertybės – kokybė, ilgaamžiškumas ir patogumas.

Aukščiausia kokybė ir ilgaamžiškumas

Carhartt drabužių gamyboje nuo pat pirmųjų dienų didelis dėmesys skiriamas konstrukcijai ir medžiagoms. Tai, žinoma, derinama su unikaliu stiliumi, dizaino elementais ir spalvomis. Asortimente rasite viską, ko reikia šiuolaikiškai spintai, nuo marškinių, megztinių ir marškinėlių iki kelnių ir viršutinių drabužių.

Kad Carhartt seniai įsitvirtino mados Olimpe rodo ir tai, kad kompanijos drabužius mėgsta tokios muzikos ir Holivudo žvaigždės kaip Rihanna, Bella Hadid, Drake ir Jamie Foxx. Tad, ką išsirinksi tu?