Sudėtis :
81% medvilnė /
17% poliesteris /
2% likra
One size EU : 39 - 46
Informacija
1889-aisiais mažoje Detroito palėpėje įkurta „Hamilton Carhartt & Company“ pradėjo gaminti kombinezonus su dviem siuvimo mašinomis ir pusės arklio galios elektros varikliu. Ankstyvos nesėkmės paskatino Hamiltoną daug dėmesio skirti rinkos tyrimams, o tiesiogiai kalbėjęs su geležinkelio darbuotojais jis sukūrė produktą, kuris tikrai atitiko jų poreikius. Vadovaujantis šūkiu „sąžininga sąžiningo dolerio vertė“, gimė Carhartt kombinezonas, kuris greitai tapo kokybiškų darbo drabužių standartu.
Iki 1910-ųjų Carhartt turėjo fabrikus Pietų Karolinoje ir Džordžijoje, siuvyklas Atlantoje, Detroite, Dalase ir San Franciske. Tarptautiniu mastu kompanija išsiplėtė iki Ontarijo, Toronto, Vankuverio ir Liverpulio. Vėliau sekė įsikūrimas Paryžiuje bei biuras ir sandėlis Niujorke.
Po Hamiltono mirties 1937-aisiais, jo sūnus Wylie tapo bendrovės prezidentu. Wylie atliko lemiamą vaidmenį vykdant programą „Atgal į žemę“, kuri paskatino pradėti naujas operacijas Kentukyje. Wylie taip pat prisidėjo kuriant pirmuosius Carhartt lauko drabužius: „Super Dux“ ir „Super Fab“ medžioklės linijas 1930-ųjų pradžioje.
Aštuntajame dešimtmetyje masiniai užsakymai Aliaskos dujotiekio statybos darbams padėjo plėsti prekės ženklą, o Carhartt kompanija neabejotinai parodė, kad gaminami produktai gali savo funkciją atlieka net pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis Žemėje. Devintajame ir dešimtajame dešimtmetyje vis daugiau žmonių pradėjo sužinoti apie prekės ženklą, kai dideli hiphopo muzikos industrijos vardai pradėjo dėvėti Carhartt. Augo ir susidomėjimas Europoje, todėl 1989-aisiais buvo sukurta „Carhartt Work In Progress“ (WIP) linija, skirta Europos ir Azijos vartotojams, vertinantiems rafinuotas detales ir dizainą. Ši, į mados pasaulį nukreipta, linija išvedė Carhartt prekės ženklą į visiškai naują klientų ratą - gatvės stiliaus entuziastus. Kol darbuotojus traukė Carhartto drabužių funkcionalumas, gatvės stiliaus gerbėjus patraukė prekės ženklo dizainų autentiškumas. Šiandien būtų praktiškai neįmanoma vaikščioti Bruklino, Los Andželo, Tokijo ar Londono gatvėmis ir neišvysti garsiojo Carhartt kvadrato logotipo ant paltų, marškinėlių ir striukių. Bene populiariausiu prekės ženklo produktu laikomos kepurės, kurių kasmet parduodama per 4 milijonus. Vien 2019-aisiais Carhartt iš savo kepurių uždirbo daugiau nei milijardą JAV dolerių. Carhartt drabužius ar aksesuarus renkasi ir visame pasaulyje pažįstamos garsenybės - Jamie Foxx‘as, Kanye West‘as, Rihanna, Bella Hadid ar Drake‘as. Šiandien Carhartt prekės ženklas sėkmingai auga ir vienija daugiau nei 2000 darbuotojų Detroite, Kentukyje ir Tenesyje.
Pristatymas Lietuvoje:
Užsakymus, pateiktus iki 14 val., ir pasirinkus DPD, išsiunčiame tą pačią darbo dieną.
Užsakymus pateiktus savaitgalį ir švenčių dienomis išsiunčiame sekančią darbo dieną.
Kurjeriai pristato prekes per 1 darbo dieną.
Pristatymo kainos Lietuvoje:
DPD – 3,00 Eur. Nemokamas pristatymas nuo 39,00 Eur;
Grąžinimas Lietuvoje:
Greitai ir nemokamai grąžink nenaudotas ir nepažeistos originalios pakuotės prekes per 30 dienų. Grąžinimo lipdukas per DPD bus pridėtas prie kiekvieno užsakymo.
Pirkėjas pasirinkęs kitą grąžinimo būdą, grąžinimo išlaidas padengia savo sąskaita.
Pristatymas į kitas šalis:
Pristatymas trunka nuo 2 iki 7 dienų, priklausomai nuo pasirinktos šalies.
Grąžinimas iš kitų šalių:
Pirkėjas pasirenka grąžinimo būdą, grąžinimo išlaidas padengia savo sąskaita.
Visi svetainėje gaunami duomenys yra šifruojami, o mokėjimai yra priimami per išorines bankines sistemas.
Elektroninė bankininkystė
Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Citadele.
Kitos mokėjimo platformos
Paysera, PayPal - leidžia atsiskaityti kreditinėmis ir debeto kortelėmis bei kitais būdais.
Kredito ir debeto kortelės
Už prekes galite atsiskaityti kredito ir debeto VISA, MasterCard, Maestro kortelėmis.
Apmokėjimas kurjeriui
Grynaisiais pinigais arba banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu (Priklausomai nuo pasirinktos kurjerių tarnybos).